Кроки до школи
У чому ж полягає адаптаційний період?
У тому, щоб зробити природний процес адаптації інтенсивнішим.
Уявіть собі, що ви живите у невеликому містечку, де всіх знаєте, і пов’язані давніми звичками, зв’язками. І раптом вас перевозять у зовсім інше місто, де для вас усе нове.
У такій ситуації опиняються діти, коли йдуть до школи. Зі знайомого світу родини, дитячого садка вони потрапляють у світ школи, де від них вимагають позиції учня, а замість гри пропонують систематичну розумову працю. Зрозуміло, що дітям потрібен час на адаптацію, попри добре ставлення вчителя та його розуміння.
Завдання адаптаційного періоду
- Допомогти дітям познайомитися одне з одним, із навчальною ситуацією;
- Виробити власні правила взаємодії на основі реального досвіду (що заважає і допомагає у спільній праці).
Діти нашого садочка давно знайомі й це полегшує в майбутньому шкільну адаптацію, якщо вони опиняться разом в одному класі; навчальна ситуація також знайома, оскільки три рази на тиждень у д/с проходить підготовка до школи, а от власні правила взаємодії ми продовжуємо вдосконалювати.